Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10899
Назва: Стратегічна діагностика та оцінка діяльності підприємств (на прикладі ТОВ «Украгросвіт»)
Інші назви: Strategic diagnostics and evaluation of enterprise activity (on the example of LLC “Ukragrosvit”)
Автори: Оськіна, Л.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: стратегія
стратегічне планування
адаптація
конкурентоспроможність
стратегічний аналіз
ринкова небезпечність
конкуренція
товарооборот
strategy
strategic planning
adaptation
competitiveness
strategic insight
market danger
business competition
turnover
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кафедра економіки, права та управління бізнесом
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається методології системного стратегічного планування, яке поєднує існуючі концепції стратегічного підходу в управлінні, а також забезпечує врахування причинно-наслідкових зв’язків між змінами зовнішнього організаційного середовища і внутрішніми ресурсними й управлінськими можливостями суб’єкта ринку, що обумовлюють вибір адекватної моделі управління та ціле орієнтованого напряму стратегічного розвитку. Розроблено концепцію адаптивного стратегічного планування, що забез-печує відповідність форми та змісту конкурентної стратегії рівню диференційо-ваної нестабільності змін зовнішнього середовища, співвіднесеної із суб’єктив-ними умовами їхньої передбачуваності та внутрішніми можливостями цільового розвитку підприємства.
The thesis considers the methodology of systematic strategic planning, which combines the existing concepts of a strategic approach to management and provides an account of causal relationships between changes in the external organizational environment, as well as internal resource and managerial capabilities of the market entity, which determine the choice of an adequate management model and goal-oriented direction of strategic development. The concept of adaptive strategic planning has been developed, which ensures that the form and content of the competitive strategy correspond to the level of differentiated instability of changes in the external environment, correlated with the subjective conditions of their predictability and internal capabilities of the target development of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10899
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оськіна Л.О. Кваліфікаційна робота.pdf228,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Оськіна Л.О. Реферат.pdf489,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.