Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОськіна, Л.О.-
dc.date.accessioned2020-01-30T13:17:40Z-
dc.date.available2020-01-30T13:17:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10899-
dc.description.abstractУ роботі розглядається методології системного стратегічного планування, яке поєднує існуючі концепції стратегічного підходу в управлінні, а також забезпечує врахування причинно-наслідкових зв’язків між змінами зовнішнього організаційного середовища і внутрішніми ресурсними й управлінськими можливостями суб’єкта ринку, що обумовлюють вибір адекватної моделі управління та ціле орієнтованого напряму стратегічного розвитку. Розроблено концепцію адаптивного стратегічного планування, що забез-печує відповідність форми та змісту конкурентної стратегії рівню диференційо-ваної нестабільності змін зовнішнього середовища, співвіднесеної із суб’єктив-ними умовами їхньої передбачуваності та внутрішніми можливостями цільового розвитку підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe thesis considers the methodology of systematic strategic planning, which combines the existing concepts of a strategic approach to management and provides an account of causal relationships between changes in the external organizational environment, as well as internal resource and managerial capabilities of the market entity, which determine the choice of an adequate management model and goal-oriented direction of strategic development. The concept of adaptive strategic planning has been developed, which ensures that the form and content of the competitive strategy correspond to the level of differentiated instability of changes in the external environment, correlated with the subjective conditions of their predictability and internal capabilities of the target development of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстратегічне плануванняru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectстратегічний аналізru_RU
dc.subjectринкова небезпечністьru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectтоварооборотru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectstrategic planningru_RU
dc.subjectadaptationru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectstrategic insightru_RU
dc.subjectmarket dangerru_RU
dc.subjectbusiness competitionru_RU
dc.subjectturnoverru_RU
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьru_RU
dc.subjectкафедра економіки, права та управління бізнесомru_RU
dc.titleСтратегічна діагностика та оцінка діяльності підприємств (на прикладі ТОВ «Украгросвіт»)ru_RU
dc.title.alternativeStrategic diagnostics and evaluation of enterprise activity (on the example of LLC “Ukragrosvit”)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оськіна Л.О. Кваліфікаційна робота.pdf228,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Оськіна Л.О. Реферат.pdf489,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.