Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:19:39Z-
dc.date.available2020-02-05T13:19:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierdoi.org/10.36059/978-966-397-173-5/191-206-
dc.identifier.citationYushkevych Y. Socio-philosophical analysis of the phenomenon of information society / Y. Yushkevych // Modern philosophy in the context of intercultural communication: collective monograph. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2019. – P. 191-206.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10909-
dc.description.abstractThe article deals with the content of the concept of «information society», the elements perceived in it, its internal structure and the system component of which it is, by comparing it with the concepts of «post-industrial society», «knowledge society», «smart-society»; the content of the phenomenon of virtual reality in the modern information society and to identify the mechanisms of its influence on a person’s worldview. It was concluded that the information society is a new stage in the development of mankind, which is characterized by the presence of high-level information and communication technologies and a developed information infrastructure, which ensures that any person has free access to information resources and contributes to the increase in the role of production of information as a form of translation whose content is knowledge; this happens against the background of the transformation of all spheres of society and the implementation of the principles of efficiency and optimization of the organization of being both of an individual and society as a whole. It was concluded that man has always sought to adapt to the world, creating his own images, which are inherently virtual. Transformations taking place in the structure of the modern worldview occur not only as a result of human-world interaction, but also are influenced by virtual reality as special social relations and specific virtual objects that are actively developed in the modern information society. The growing development of the virtualization of the information sphere creates prerequisites for changes both in the social consciousness in general and in the virtual worldview, which interprets the world from the standpoint of a person as a subject of virtual reality.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглядається зміст концепту «інформаційне суспільство», елементи, що мисляться в ньому, його внутрішня структура та система складовою якої він виступає, через його співставлення з концептами «постіндустріальне суспільство», «суспільство знання», «smart-суспільство»; зміст феномену віртуальної реальності в сучасному інформаційному суспільстві та механізми його впливу на світогляд людини. Зроблено висновок, що інформаційне суспільство являє собою новий етап розвитку людства, який характеризується наявністю високорівневих інформаційно-комунікаційних технологій та розвиненої інформаційної інфраструктури, що забезпечує вільний доступ будь-якої людини до інформаційних ресурсів та сприяє збільшенню ролі продукування інформації як форми трансляції змістом якої виступає знання, що відбувається на тлі трансформації всіх сфер життя суспільства та реалізації принципів ефективності та оптимізації організації буття як окремої людини, так і суспільства в цілому. Зроблено висновок, що людина завжди прагнула адаптуватися до світу, створюючи власні образи, які за своєю суттю є віртуальними. Трансформації, що відбуваються в структурі сучасного світогляду, відбуваються не тільки в результаті взаємодії людина-світ, але й під впливом віртуальної реальності як особливих суспільних відносин та конкретних віртуальних об’єктів, які активно розвиваються в сучасному інформаційному суспільстві. Зростаючий розвиток віртуалізації інформаційної сфери створює передумови для змін як у суспільній свідомості загалом, так і у віртуальному світогляді, який трактує світ з позиції людини як суб’єкта віртуальної реальності.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherLiha-Presru_RU
dc.subjectinformationru_RU
dc.subjectinformation societyru_RU
dc.subjectknowledgeru_RU
dc.subjectknowledge-based-societyru_RU
dc.subjectknowledge societyru_RU
dc.subjectpost-industrial societyru_RU
dc.subjectsmart-societyru_RU
dc.subjectvirtualityru_RU
dc.subjectvirtual realityru_RU
dc.subjectworldviewru_RU
dc.subjectвіртуальна реальністьru_RU
dc.subjectвіртуальністьru_RU
dc.subjectзнанняru_RU
dc.subjectінформаційне суспільствоru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectпостіндустріальне суспільствоru_RU
dc.subjectsmart-суспільствоru_RU
dc.subjectсуспільство знанняru_RU
dc.subjectсвітоглядru_RU
dc.subjectглава з книгиru_RU
dc.titleSocio-philosophical analysis of the phenomenon of information societyru_RU
dc.title.alternativeСоціально-філософський аналіз феномена інформаційне суспільствоru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yushkevych Yu.S. Socio-philosophical analysis of the phenomenon of information society.pdf970,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.