Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.date.accessioned2020-02-12T09:11:19Z-
dc.date.available2020-02-12T09:11:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЮшкевич Ю. С. Stem vs steam: освітні пріоритети в контексті розвитку smart-суспільства / Ю. С. Юшкевич // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції. – Одеса: ДЗ «ПНПУ ім. К. Д. Ушинського», 2019. – С. 48-49.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10920-
dc.description.abstractМетою даної статті є соціально-філософське дослідження освітніх пріоритетів в контексті розвитку smart-суспільства. У результаті компаративістського аналізу stem- та steam-освітнього підходів було зроблено висновок, що спрямованість освіти лише у напрямку науки, інженерії та математики поза розвитку Arts-дисциплін може призвести до повного знищення будь-якої креативності. Тільки єдність точної науки та гуманітарного підходу може підтримати інноваторів в сучасному складному світі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of this article is a socio-philosophical study of educational priorities in the context of the development of smart-society. As a result of the comparative analysis of stem- and steam-educational approaches, it was concluded that the orientation of education only in the direction of science, engineering and mathematics outside the development of Arts-disciplines can lead to the complete destruction of any creativity. Only the unity of exact science and the humanitarian approach can support innovators in today's complex world.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПДПУ ім. К. Д. Ушинськогоru_RU
dc.subjectгуманітарний підхідru_RU
dc.subjectкреативністьru_RU
dc.subjectsmart-суспільствоru_RU
dc.subjectstem-освітаru_RU
dc.subjectsteam-освітаru_RU
dc.subjectсучасно освічена особистістьru_RU
dc.subjecthumanitarian approachru_RU
dc.subjectcreativityru_RU
dc.subjectsmart-societyru_RU
dc.subjectstem-educationru_RU
dc.subjectsteam-educationru_RU
dc.subjectmodernly educated personalityru_RU
dc.subjectтези доповідейru_RU
dc.titleStem vs steam: освітні пріоритети в контексті розвитку smart-суспільстваru_RU
dc.title.alternativeStem vs steam: educational priorities in the context of smart-society developmentru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.