Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10921
Title: Аксіосфера економічної культури особистості: філософсько-освітній аспект
Other Titles: Axiosphere of the economic culture of personality: philosophical and educational aspect
Authors: Юшкевич, Ю.С.
Yushkevych, Y.
Citation: Юшкевич Ю. С. Аксіосфера економічної культури особистості: філософсько-освітній аспект / Ю. С. Юшкевич // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць / ред. д. філос.н. Журба М.А. – Монреаль: SPM «ASF», 2019. – С. 37-39.
Issue Date: 2019
Publisher: SPM «ASF»
Keywords: відповідальність
діалог
економічна культура
справедливість
філософія
цінності
dialogue
economic culture
justice
philosoph
responsibility
values
тези доповідей
Abstract: Метою даної статті є соціально-філософське дослідження аксіологічної складової економічної культури особистості. Було вказано на недостатній рівень сформованості морально-етичної складової економічної культури, зокрема низький ступінь економічної відповідальності та економічної справедливості, що може стати значною перепоною на шляху прогресивного розвитку нашої держави в якості гідного представника європейської спільноти. В якості шляху поліпшення ситуації пропонується філософствування на основі реалізації принципу діалогізму.
The purpose of this article is a socio-philosophical study of the axiological component of the economic culture of the individual. An insufficient level of formation of the moral and ethical component of the economic culture was pointed out, in particular, a low degree of economic responsibility and economic justice. This can be a significant obstacle to the progressive development of our state as a worthy representative of the European community. Philosophy based on the implementation of the principle of dialogueism is proposed as a way to improve the situation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10921
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.