Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Назва: | Чинники та шляхи підвищення якості послуг в ресторанному підприємстві «Бремен» |
Інші назви: | Factors and ways of improving the quality of services in the restaurant enterprise "Bremen" |
Автори: | Гущина, А.В. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | сутність якість продукція послуги оцінка якості показники якості стандарти ресторанне господарство контроль якості структура динаміка оцінка економічний ефект термін окупності essence quality products services quality assessment quality indicators standards restaurant management quality control structure dynamics evaluation economic effect payback period 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуті теоретичні основи оцінки якості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства, визначені поняття й стандарти якості продукції та послуг, її сутність і показники, сучасні підходи до оцінювання якості послуг.
Надана загальна характеристика та проаналізовані основні показники господарсько-фінансової діяльності закладу, представлені результати аналізу якості продукції та обслуговування в кафе «Бремен», що розташоване в м. Одесі.
За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг у кафе «Бремен» - заміна автоматизованої системи реєстрації замовлень, уведення в штат посади менеджера з банкетного обслуговування та розширення асортименту дозвільних послуг шляхом обладнання кімнати для більярду, обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками. The theoretical bases of estimation of quality of products and services of the enterprises of restaurant economy are considered in the work, the concepts and standards of quality of products and services, its essence and indicators, modern approaches to the estimation of quality of services are defined. The general characteristics and main indicators of economic and financial activity of the institution are given, the results of the analysis of quality of production and service in the cafe "Bremen", located in Odessa, are presented. According to the results of the analysis, a set of measures for improving the quality of services in the Bremen cafe is proposed - replacement of the automated order registration system, introduction of a banquet service manager into the staff and expansion of the range of leisure services by equipping the billiards room, substantiated economic efficiency of their implementation, which is supported by the necessary technical and economic calculations. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гущина А.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 189,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Гущина А.В. Реферат.pdf | 312,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.