Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Title: Чинники та шляхи підвищення якості послуг в ресторанному підприємстві «Бремен»
Other Titles: Factors and ways of improving the quality of services in the restaurant enterprise "Bremen"
Authors: Гущина, А.В.
Issue Date: 2019
Keywords: сутність
якість
продукція
послуги
оцінка якості
показники якості
стандарти
ресторанне господарство
контроль якості
структура
динаміка
оцінка
економічний ефект
термін окупності
essence
quality
products
services
quality assessment
quality indicators
standards
restaurant management
quality control
structure
dynamics
evaluation
economic effect
payback period
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Abstract: У роботі розглянуті теоретичні основи оцінки якості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства, визначені поняття й стандарти якості продукції та послуг, її сутність і показники, сучасні підходи до оцінювання якості послуг. Надана загальна характеристика та проаналізовані основні показники господарсько-фінансової діяльності закладу, представлені результати аналізу якості продукції та обслуговування в кафе «Бремен», що розташоване в м. Одесі. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг у кафе «Бремен» - заміна автоматизованої системи реєстрації замовлень, уведення в штат посади менеджера з банкетного обслуговування та розширення асортименту дозвільних послуг шляхом обладнання кімнати для більярду, обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками.
The theoretical bases of estimation of quality of products and services of the enterprises of restaurant economy are considered in the work, the concepts and standards of quality of products and services, its essence and indicators, modern approaches to the estimation of quality of services are defined. The general characteristics and main indicators of economic and financial activity of the institution are given, the results of the analysis of quality of production and service in the cafe "Bremen", located in Odessa, are presented. According to the results of the analysis, a set of measures for improving the quality of services in the Bremen cafe is proposed - replacement of the automated order registration system, introduction of a banquet service manager into the staff and expansion of the range of leisure services by equipping the billiards room, substantiated economic efficiency of their implementation, which is supported by the necessary technical and economic calculations.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гущина А.В. Кваліфікаційна робота.pdf189,91 kBAdobe PDFView/Open
Гущина А.В. Реферат.pdf312,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.