Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГущина, А.В.-
dc.date.accessioned2020-02-13T09:01:02Z-
dc.date.available2020-02-13T09:01:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті теоретичні основи оцінки якості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства, визначені поняття й стандарти якості продукції та послуг, її сутність і показники, сучасні підходи до оцінювання якості послуг. Надана загальна характеристика та проаналізовані основні показники господарсько-фінансової діяльності закладу, представлені результати аналізу якості продукції та обслуговування в кафе «Бремен», що розташоване в м. Одесі. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг у кафе «Бремен» - заміна автоматизованої системи реєстрації замовлень, уведення в штат посади менеджера з банкетного обслуговування та розширення асортименту дозвільних послуг шляхом обладнання кімнати для більярду, обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical bases of estimation of quality of products and services of the enterprises of restaurant economy are considered in the work, the concepts and standards of quality of products and services, its essence and indicators, modern approaches to the estimation of quality of services are defined. The general characteristics and main indicators of economic and financial activity of the institution are given, the results of the analysis of quality of production and service in the cafe "Bremen", located in Odessa, are presented. According to the results of the analysis, a set of measures for improving the quality of services in the Bremen cafe is proposed - replacement of the automated order registration system, introduction of a banquet service manager into the staff and expansion of the range of leisure services by equipping the billiards room, substantiated economic efficiency of their implementation, which is supported by the necessary technical and economic calculations.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсутністьru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectпродукціяru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectоцінка якостіru_RU
dc.subjectпоказники якостіru_RU
dc.subjectстандартиru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectконтроль якостіru_RU
dc.subjectструктураru_RU
dc.subjectдинамікаru_RU
dc.subjectоцінкаru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectтермін окупностіru_RU
dc.subjectessenceru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectproductsru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjectquality assessmentru_RU
dc.subjectquality indicatorsru_RU
dc.subjectstandardsru_RU
dc.subjectrestaurant managementru_RU
dc.subjectquality controlru_RU
dc.subjectstructureru_RU
dc.subjectdynamicsru_RU
dc.subjectevaluationru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.subjectpayback periodru_RU
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьru_RU
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіru_RU
dc.titleЧинники та шляхи підвищення якості послуг в ресторанному підприємстві «Бремен»ru_RU
dc.title.alternativeFactors and ways of improving the quality of services in the restaurant enterprise "Bremen"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гущина А.В. Кваліфікаційна робота.pdf189,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гущина А.В. Реферат.pdf312,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.