Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВагіна, Н.С.-
dc.date.accessioned2020-02-26T10:03:42Z-
dc.date.available2020-02-26T10:03:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10980-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано підходи до визначення факторів конкурентоспроможності послуг туристичних підприємств. Визначено роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності туристичних послуг. Надано загальну характеристику туристичного підприємства «Отдых на славу» та проаналізовано динаміку економічної та маркетингової діяльності. Рекомендовано і економічно обґрунтовано заходи інформаційного забезпечення конкурентоспроможності туристичного агентства «Отдых на славу». Запропоновано заходи щодо вдосконалення сервісу офіційного веб-сайту туристичного агентства «Отдых на славу».ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of competitiveness of tourist services are considered in the paper. Approaches to determining factors of competitiveness of services of tourist enterprises are analyzed. The role of marketing in enhancing the competitiveness of tourism services has been identified. The general description of the tourism enterprise «Otdyih na slavu» is given and the dynamics of economic and marketing activity is analyzed. Measures of information support of competitiveness of the travel agency «Otdyih na slavu» are recommended and economically justified. Measures to improve the service of the official website of the travel agency for «Otdyih na slavu».-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectфактори конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectfactors of competitivenessru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг в туристичному агентстві «Отдых на славу»ru_RU
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of tourist services in the travel agency «Otdyih na slavu»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вагіна Н.С. Кваліфікаційна робота.pdf280,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Вагіна Н.С. Реферат.pdf650,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.