Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986
Назва: Організаційно-економічний механізм франчайзингу в діяльності туристичних підприємств України
Інші назви: Organizational and economic mechanism of franchising in the tourism businesses of Ukraine
Автори: Малачли, О.П.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: франчайзинг
франчайзингова мережа
туристичний кластер
туроператорська та турагентська діяльність
інвестиційний проект
інвестиційний проект
franchising
franchising network
tourist cluster
tour operator and travel agent activity
investment project
innovative tourist and recreational cluster
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади ведення бізнесу на умовах франчайзингу, його переваги та недоліки. Аналізується модель мережі туристичних агентств, організованих за принципом франчайзингу та особливості створення кластерів на основі франчайзингового договору. Проаналізовано основну операційну діяльність туристичного агентства-франчйзі «TPG-agency» за період 2016-2018 років. Розглянуто основні пропозиції франшиз на ринку туристичних послуг України. Запропоновано шляхи удосконалення франчайзингових відносин в сфері туроператорської та турагентстької діяльності. Обґрунтовано доцільність впровадження інвестиційного проекту з відкриття туристичного агентства «TPG-agency 2». Наведено створену автором модель інноваційного кластеру м. Одеси, організованого за принципом франчайзингу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of franchising, its advantages and disadvantages. The model of the network of travel agencies organized on the principle of franchising and the peculiarities of creating clusters based on the franchise agreement are analyzed. The basic operational activity of the «TPG-agency» for the period from 2016 to 2018 are analyzed. The main offers of franchises in the market of tourist services of Ukraine are considered. The ways of improvement of franchising relations in the sphere of tour operator and travel agencies activity are offered. The feasibility of implementing an investment project to open a travel agency «TPG-agency 2» is substantiated. The model of the innovative cluster of Odessa, organized on the principle of franchising, that was created by the authors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малачли О.П. Кваліфікаційна робота.pdf230,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Малачли О.П. Реферат.pdf352,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.