Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалачли, О.П.-
dc.date.accessioned2020-02-26T11:42:15Z-
dc.date.available2020-02-26T11:42:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні засади ведення бізнесу на умовах франчайзингу, його переваги та недоліки. Аналізується модель мережі туристичних агентств, організованих за принципом франчайзингу та особливості створення кластерів на основі франчайзингового договору. Проаналізовано основну операційну діяльність туристичного агентства-франчйзі «TPG-agency» за період 2016-2018 років. Розглянуто основні пропозиції франшиз на ринку туристичних послуг України. Запропоновано шляхи удосконалення франчайзингових відносин в сфері туроператорської та турагентстької діяльності. Обґрунтовано доцільність впровадження інвестиційного проекту з відкриття туристичного агентства «TPG-agency 2». Наведено створену автором модель інноваційного кластеру м. Одеси, організованого за принципом франчайзингу.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of franchising, its advantages and disadvantages. The model of the network of travel agencies organized on the principle of franchising and the peculiarities of creating clusters based on the franchise agreement are analyzed. The basic operational activity of the «TPG-agency» for the period from 2016 to 2018 are analyzed. The main offers of franchises in the market of tourist services of Ukraine are considered. The ways of improvement of franchising relations in the sphere of tour operator and travel agencies activity are offered. The feasibility of implementing an investment project to open a travel agency «TPG-agency 2» is substantiated. The model of the innovative cluster of Odessa, organized on the principle of franchising, that was created by the authors.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectфранчайзингова мережаru_RU
dc.subjectтуристичний кластерru_RU
dc.subjectтуроператорська та турагентська діяльністьru_RU
dc.subjectінвестиційний проектru_RU
dc.subjectінвестиційний проектru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjectfranchising networkru_RU
dc.subjecttourist clusterru_RU
dc.subjecttour operator and travel agent activityru_RU
dc.subjectinvestment projectru_RU
dc.subjectinnovative tourist and recreational clusterru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleОрганізаційно-економічний механізм франчайзингу в діяльності туристичних підприємств Україниru_RU
dc.title.alternativeOrganizational and economic mechanism of franchising in the tourism businesses of Ukraineru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малачли О.П. Кваліфікаційна робота.pdf230,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Малачли О.П. Реферат.pdf352,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.