Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10987
Назва: Стратегія формування іміджу туристичного підприємства
Інші назви: Strategy of tourist enterprise image formation
Автори: Петрова, А.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: стратегія, підприємство
імідж
цифрові технології
система онлайн-бронювання
туристичний інформаційний центр
strategy
enterprise
image
digital technology
online booking system
tourist information center
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії іміджу туристичних підприємств. Проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу підприємства сфери туризму та рекреації. Визначено фактори впливу на формування іміджу туристичного підприємства. Охарактеризовано роль сучасних цифрових технологій в формуванні іміджу. Надано загальну характеристику та проаналізованофінансово-господарську діяльності КП «ТІЦ м. Одеса». Розглянуто стан маркетингової діяльності КП «ТІЦ м. Одеса». Розроблено рекомендації щодо формування іміджу КП «ТІЦ м. Одеса». Запропоновано заходи інформаційного забезпечення іміджу підприємства. Економічне обґрунтовано заходи просування послуг КП «ТІЦ м. Одеса» через соціальні мережі Instagram та Facebook. Рекомендовано впровадження системи онлайн-бронювання карти гостя «Odesa citycard» безпосередньо на сайті КП «ТІЦ м. Одеса».
The work deals with the theoretical aspects of strategy of tourist enterprise image formation. The scientific approaches to determining the image of the enterprise of tourism and recreation industries are analyzed. Impact factors on tourist enterprise image formation are determined. The role of modern digital technologies in image formation is characterized. The general characteristics given and the financial and economic activities of municipal enterprise “Odesa tourist information center” is analyzed. The condition of marketing activity of the municipal enterprise "Odesa tourist information center" is considered. Recommendations on municipal enterprise “Odesa tourist information center” image formation are developed. The information support activities for enterprise image are offered. Promotion activities of the municipal enterprise “Odessa tourist information center” servicesthrough social networks Instagram and Facebook are economically justified. Online booking system implementation of the guest card «Odesa citycard» directly on the site of the municipal enterprise “Odesa tourist information center” is recommended.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10987
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петрова А.С. Кваліфікаційна робота.pdf545,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Петрова А.С. Реферат.pdf627,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.