Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10990
Назва: Удосконалення організації надання послуг в кав’ярнях
Інші назви: Improving the organization of the services rendering in coffee houses
Автори: Торжинська, Ю.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: кав’ярня
формати кав’ярень
заклади ресторанного господарства
послуги кав’ярні
організація обслуговування
coffee house
coffee houses varieties
establishments of the catering trade
coffee house services
organization of service
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи організації надання послуг в кав’ярнях; вивчено сутність кав’ярні як типу закладів ресторанного господарства; виявлено особливості обслуговування в кав’ярнях; розглянуто світові тенденції розвитку кав’ярень у складі підприємств ресторанного господарства.
The qualifying work discusses the theoretical foundations of the organization the services rendering in in coffee houses; studied the essence of the in coffee house as a type of restaurant facilities; revealed features of service in the in coffee houses; global trends in the development of in coffee houses as part of the restaurant industry enterprises are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10990
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.