Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоржинська, Ю.В.-
dc.date.accessioned2020-02-26T13:05:36Z-
dc.date.available2020-02-26T13:05:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10990-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи організації надання послуг в кав’ярнях; вивчено сутність кав’ярні як типу закладів ресторанного господарства; виявлено особливості обслуговування в кав’ярнях; розглянуто світові тенденції розвитку кав’ярень у складі підприємств ресторанного господарства.ru_RU
dc.description.abstractThe qualifying work discusses the theoretical foundations of the organization the services rendering in in coffee houses; studied the essence of the in coffee house as a type of restaurant facilities; revealed features of service in the in coffee houses; global trends in the development of in coffee houses as part of the restaurant industry enterprises are considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкав’ярняru_RU
dc.subjectформати кав’яреньru_RU
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectпослуги кав’ярніru_RU
dc.subjectорганізація обслуговуванняru_RU
dc.subjectcoffee houseru_RU
dc.subjectcoffee houses varietiesru_RU
dc.subjectestablishments of the catering traderu_RU
dc.subjectcoffee house servicesru_RU
dc.subjectorganization of serviceru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleУдосконалення організації надання послуг в кав’ярняхru_RU
dc.title.alternativeImproving the organization of the services rendering in coffee housesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.