Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаламай, Т.О.-
dc.date.accessioned2020-02-26T13:16:41Z-
dc.date.available2020-02-26T13:16:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10992-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії управління якістю послуг. Розглянуто світовий досвід стратегічного управління якістю послуг. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено аналіз господарської діяльності санаторно-курортного об’єднання «Кароліно Бугаз». Надано оцінку стану управління якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз». Сформовано заходи інформаційного забезпечення стратегії управління якістю послуг. Розроблено моделі оптимізації системи управління якістю послуг якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз».ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of forming a strategy of quality management of services are considered in the work. The global experience of strategic management of quality of services is considered. The general characteristic of the studied enterprise is given. The economic activity of the Karolino Bugaz health resort is analyzed. An assessment of the quality of service management at the Carolina-Bugaz Spa Resort is provided. The measures of information support of the strategy of quality management of services have been formed. Models of optimization of the quality management system of quality of services in the sanatorium association "Carolina - Bugaz" have been developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегіїru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectсанаторійru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectметодика оцінюванняru_RU
dc.subjectметодика оцінюванняru_RU
dc.subjectstrategiesru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectsanatoriumru_RU
dc.subjectinformation supportru_RU
dc.subjectmodelru_RU
dc.subjectevaluation methodologyru_RU
dc.subjectstaffru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleШляхи формування стратегії управління якістю послуг підприємств готельної сфериru_RU
dc.title.alternativeWays to formulate a strategy for managing the quality of services in the hotel industryru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаламай Т.О. Кваліфікаційна робота.pdf294,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шаламай Т.О. Реферат.pdf184,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.