Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorНєчева, Н.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorNiecheva, N.-
dc.date.accessioned2020-02-27T08:42:42Z-
dc.date.available2020-02-27T08:42:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierDOI: 10.32680/2409‑9260‑2019‑9‑10‑272‑273‑146‑162-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Дослідження стану музейного господарства в Україні / О. В. Шикіна, Н. В. Нєчева // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 9-10. – С. 146-162.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10994-
dc.description.abstractСтаття присвячена вирішенню проблеми проведення оцінки стану музейного господарства за допомогою використання математичної моделі аналізу. Запропоновано алгоритм підходів до оцінки діяльності музеїв як контрагентів, що надають туристичні послуги. Було виокремлено з всієї палітри показників розвитку сегменту «музеї», що надаються статистичним бюлетенем «Заклади культури, фізичної культури і спорту України», вісім показників, що допоможуть відобразити на якому місці за музейною справою знаходиться окрема взята область України. До ключових показників запропоновано віднести кількість музеїв, співвідношення національних музеїв до загальної кількості, кількість предметів основного фонду, основні фонди, що потребують реставрації на кінець року, кількість будівель музею, загальну площа будівель музею, кількість обслугованих екскурсіями осіб, співвідношення працівників з спеціальною вищою освітою до загальної кількості працівників. Визначено фактори, які впливають на привабливість музеїв і їх експозицій. Запропоновано використання для оцінки діяльності музеїв класичного таксономічного аналізу з описанням усіх етапів його проведення. Виділено проблеми формування національних музейних установ з урахуванням міжнародного досвіду їх розвитку. Наведено розподіл усіх областей України за мірою подібності m до груп «лідери», «середняки» та «аутсайдери». Визначено до якої групи належить Одеська область та виокремлені основні слабкі місця музейної справи Одеської області. Обґрунтовано доцільність впровадження міжнародного досвіду формування сучасних музейних установ як форма активізації екскурсійної діяльності на туристичному ринку. Запропоновано запровадити в основу розвитку екскурсійної діяльності українських музеїв концепцію розвитку інноваційних додаткових послуг із залученням інвестицій як від державного бюджету так і за допомогою пошуку спонсорської допомоги.ru_RU
dc.description.abstractThe article is devoted to solving the problem of assessing the state of the museum economy using a mathematical model of analysis. The algorithm of approaches to the evaluation of the activities of museums as counterparts providing tourist services has been proposed. From the whole range of indicators of the development of the museums segment provided by the statistical bulletin «Institutions of culture, physical culture and sports of Ukraine», eight indicators that will help to reflect at what place behind the museum case is a separate area of Ukraine have been considered. Key indicators include the number of museums, the ratio of national museums to the total, the number of fixed assets, fixed assets requiring restoration at the end of the year, the number of museum buildings, the total area of museum buildings, the number of persons with excursions, the ratio of employees with the appropriate education to the total number of employees. The factors that influence the attractiveness of museums and their exhibits have been identified. It has been suggested to use classical taxonomic analysis to describe the activity of museums, describing all stages of its conduct. The problems of formation of national museum institutions with the international experience of their development have been highlighted. The distribution of all regions of Ukraine in the degree of similarity of m to the groups «leaders», «middle peasants» and «outsiders» has been given. The group of the Odessa region as well as the main weaknesses of the museum area of the Odessa region have been determined. The expediency of introducing international experience in the formation of modern museum institutions as a form of activating excursion activity in the tourist market has been substantiated. It has been proposed to introduce into the basis of the development of excursion activity of Ukrainian museums the concept of development of innovative additional services with attraction of investments both from the state budget and through the search for sponsorship.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectмузеїru_RU
dc.subjectмузейна справаru_RU
dc.subjectмузейні фондиru_RU
dc.subjectнауково-дослідна робота музеївru_RU
dc.subjectекспозиційна робота музеївru_RU
dc.subjectмузеї Україниru_RU
dc.subjectмузеї Одеської областіru_RU
dc.subjectmuseumsru_RU
dc.subjectmuseum businessru_RU
dc.subjectmuseum fundsru_RU
dc.subjectresearch work of museumsru_RU
dc.subjectexposition work of museumsru_RU
dc.subjectmuseums of Ukraineru_RU
dc.subjectmuseums of the Odessa regionru_RU
dc.subjectстаттяru_RU
dc.titleДослідження стану музейного господарства в Україніru_RU
dc.title.alternativeInvestigation of the state of museum economy in Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження стану музейного господарства в Україні.pdf782,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.