Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10995
Назва: Управління конкуретною позицією банків
Інші назви: Managing the competitive position of banks
Автори: Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Управління конкуретною позицією банків / В. В. Коваленко, Т. Мазур // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 9-10. – С. 38-53.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентна позиція
банки
конкурентні переваги
competition
competitiveness
competitive position
banks
competitive advantages
стаття
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вирішенню проблем розробки методичного підходу до управління конкурентною позицією банку. Зазначено, що в сучасних умовах розвитку банківського бізнесу забезпечення ефективного функціонування вітчизняних банків вимагає розробки та практичної реалізації заходів щодо підвищення конкурентоспроможності, створення конкурентних переваг, зайняття конкурентних позицій банку на ринку в цілому або в найбільш привабливих його сегментах. Доведено, що управління конкурентною позицією банку – це планомірна сукупність дій суб’єктів управління стосовно забезпечення місця банку у неконкретному середовищі, у напрямку опрацювання механізму управління нею з формуванням необхідного забезпечення. Узагальнено підходи до управління конкурентною позицією банку. Аналіз сучасного стану розвитку банківської системи дає можливість визначити проблеми, що стримують її розвиток. Проведено аналіз конкурентних позицій провідних банків України. Акцентовано увагу, що конкурентна позиція є предметом досягнення конкурентоспроможності в маркетинговій та фінансовій сферах діяльності банку. Визначено, що для завоювання конкурентної позиції банку на ринку банківських послуг, за доцільне є глибоке вивчення процесів формування динамічних конкурентних переваг банку, їх фактичного рівня та можливості розвитку у майбутньому за допомогою проведення комплексної оцінки конкурентних переваг банку. Запропоновано науково-методичний підхід до комплексної оцінки конкурентних переваг банку, який передбачає: аналіз передумов формування конкурентних переваг банку; оцінку рівня наявних конкурентних переваг банку; оцінку здатності банку до підтримки існуючих та формування інноваційних конкурентних переваг.
The article is devoted to solving problems of developing a methodological approach to managing a bank’s competitive position. Under these conditions, ensuring the effective functioning of domestic banks in the modern competitive environment of the national banking market requires the development and practical implementation of measures to enhance the competitive advantages of the bank, able to distinguish it positively against competitors, to secure leading competitive positions in the market or in its most attractive segments competitiveness of banks as a whole. It has been implemented that manages a bank’s competitive position and is a systematic set of management entities’ actions to secure a place of the bank in a non-specific environment by developing a mechanism to manage it with the formation of necessary security. The analysis of the competitive positions of the leading banks of Ukraine has been substantiated. It has been determined that in order to gain a competitive position of the bank in the banking services market, it is advisable to study thoroughly the processes of formation of dynamic competitive advantages of the bank, their actual level and the possibility of future development by carrying out a comprehensive assessment of the competitive advantages of the bank. The scientific and methodological approach to the complex assessment of the competitive advantages of the bank including: an analysis of the prerequisites of forming the competitive advantages of the bank; assessing the level of competitive advantage of the bank; assessing the bank’s ability to support existing and developing innovative competitive advantages has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10995
Інші ідентифікатори: DOI: 10.32680/2409‑9260‑2019‑9‑10‑272‑273‑38‑53
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління конкуретною позицією банків.pdf497,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.