Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10997
Назва: Управління брендами ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП» на ринку препаратів для естетичної медицини
Інші назви: Brand management of «TOTISPHARMA GROUP» LTD in the market of aesthetic medicine products
Автори: Баранова, Є.Д.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: управління брендами
естетична медицина
брендинг
маркетингова стратегія
портфель брендів
brand management
aesthetic medicine
branding
marketing strategy
brand portfolio
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління брендами на ринку препаратів для естетичної медицини. Проаналізовано: маркетингову діяльність та портфель брендів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП», а також конкурентів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП» на ринку естетичної медицини. Запропоновано: розширення портфелю брендів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП» для підвищення конкурентної спроможності на ринку естетичної медицини, вдосконалення та підвищення кількості навчальних заходів для клієнтів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП».
Thesis consists of three chapters. Object of study - portfolio of brands of «TOTISPHARMA GROUP» LTD. Diploma thesis deals with theoretical aspects of brand management in the market of aesthetic medicine products. Analyzed: marketing activities and portfolio of brands of «TOTISPHARMA GROUP» LTD, as well as competitors of «TOTISPHARMA GROUP» LTD in the aesthetic medicine market. Suggested: expanding brand portfolio of «TOTISPHARMA GROUP» LTD to improve competitiveness in the market of aesthetic medicine products, improving and increasing the number of training events for clients of «TOTISPHARMA GROUP» LTD.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10997
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.