Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
Назва: Вдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблів
Інші назви: Improvement of advertising activity of Maxi-M in the furniture market
Автори: Беспалова, Т.Р.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: реклама
рекламна інформація
advertising
advertising information
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі.
The purpose of the research in this qualification work is to substantiate the strategy of advertising goods and services in retail trade on the basis of a thorough analysis of theoretical and practical aspects of advertising in trade.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.