Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеспалова, Т.Р.-
dc.date.accessioned2020-02-27T11:09:14Z-
dc.date.available2020-02-27T11:09:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998-
dc.description.abstractМетою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the research in this qualification work is to substantiate the strategy of advertising goods and services in retail trade on the basis of a thorough analysis of theoretical and practical aspects of advertising in trade.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламна інформаціяru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectadvertising informationru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleВдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблівru_RU
dc.title.alternativeImprovement of advertising activity of Maxi-M in the furniture marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.