Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 76.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізомШикіна, О.В.; Шикина, О.В.; Shykina, O.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Тризіркові готелі у структурі засобів розміщення УкраїниГаласюк, С.С.; Galasyuk, S.
2018Regional cluster policy in Europe: multidimensional approachKozak, Y.; Козак, Ю.Г.
2018Regional innovative systems: methodological problems of analysisKozak, Y.; Козак, Ю.Г.
2018Перспективи використання маркетингових онлайн – досліджень в інноваційному розвитку економіки регіонуЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2019Механізми державного регулювання кластерної політики у туристичному бізнесі УкраїниДавиденко, І.В.; Михайлюк, О.Л.; Davydenko, I.; Mykhayliuk, O.
2018Концептуальні засади стратегування інноваційного розвитку регіонів в умовах глокалізації економічних процесівЄрмакова, О.А.; Iermakova, O.
2018Сутність та специфічні ознаки концепції «бутік-готель»Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.