Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 60.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2016Регіональний досвід маркетингу сільського зеленого туризмуНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємстваОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2003Упаковка як елемент брендуУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Визначення основних тенденцій розвитку олійно-жирової галузі України: маркетинговий аспектЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2015Проблема брендингу туристичних територійБасюк, О.В.; Басюк, О.В.; Basyuk, O.