Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 60.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2011Інтернет-маркетингЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2021Етика в обліку та маркетингу: можливість інтеграції підходівОбнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Беспалов, В.М.; Губерник, А.О.; Obniavko, O.; Kybik, V.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.
2021Туристичні фестивалі як маркетингові інструменти розвитку брендівНазаренко, О.В.
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2018Субконтрактація як форма маркетингової діяльності промислових підприємствАвдієнко, Я.А.; Авдиенко, Я.А.; Avdiyenko, Ya.A.
2017Проблеми розвитку маркетингової та логістичної діяльності в аграрному секторі УкраїниСмирнова, Н.В.; Smyrnova, N.
2022Вірусний маркетинг: принципи та особливості використанняСало, Я.В.; Salo, Ya.
2021Соціальний маркетинг: сучасні тенденціїШкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2014Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)Нездоймінов, С.Г.; Гусєва, О.В.; Нездойминов, С.Г.; Гусева, О.В.; Nezdoyminov, S.; Gusyeva, O.
2016Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.