Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 60.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2019Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для УкраїниОдеський національний економічний університет
2019Минуле, Сучасне, МайбутнєОдеський національний економічний університет
2020Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для УкраїниОдеський національний економічний університет
2010Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємствУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2023Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільстваСало, Я.В.; Salo, Y.
2023PR-інструменти в системі управління брендомТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2023Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємстваТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2023Стратегічний маркетинг в системі управління підприємствомТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2023Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльностіВасильченко, К.Г.; Vasylchenko, K.