Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 58.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
2018Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі УкраїниМихайлюк, О.Л.; Хумарова, Н.І.; Mykhailiuk, O.; Khumarova, N.
2013Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2018Субконтрактація як форма маркетингової діяльності промислових підприємствАвдієнко, Я.А.; Авдиенко, Я.А.; Avdiyenko, Ya.A.