Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 85.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізомШикіна, О.В.; Шикина, О.В.; Shykina, O.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Dezvoltarea turismului receptor în orașul OdesaKozak, Iu.; Kozak, Y.; Козак, Ю.Г.
2018Сталий розвиток туризму: сучасний стан і завдання для УкраїниЛебедєв, І.В.; Лебедев, И.В.; Lebedyev, I.
2018Тризіркові готелі у структурі засобів розміщення УкраїниГаласюк, С.С.; Galasyuk, S.
2018Regional cluster policy in Europe: multidimensional approachKozak, Y.; Козак, Ю.Г.
2018Regional innovative systems: methodological problems of analysisKozak, Y.; Козак, Ю.Г.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2018Implementation of regional innovation policy through cluster modelIermakova, O.