Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 38.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Конкурентоспособность туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Брендинг туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2016Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2017Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.