Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.