Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Конкурентоспособность туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Брендинг туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2016Регіональний досвід маркетингу сільського зеленого туризмуНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Брендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаНездойминов, С.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2014Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)Нездоймінов, С.Г.; Гусєва, О.В.; Нездойминов, С.Г.; Гусева, О.В.; Nezdoyminov, S.; Gusyeva, O.