Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послугУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2005Основні аспекти менеджменту безпеки в туризміУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2007Особенности анимационной деятельности в молодежном туризмеУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2013Проблемы выбора стратегии управления на туристическом предприятии в кризисных условияхУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2013Проблемы стратегического управления предприятиями туристического бизнеса в УкраинеУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2020Концептуальні підходи до організації та діяльності туристичних кластерівДавиденко, І.В.; Михайлюк, О.Л.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Гончаренко, Я.Є.; Козловский, Р.С.; Лебедєв, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Нєчева, Н.В.; Павлоцкий, В.Я.; Ухлічева, І.В.; Шикіна, О.В.; Ярьоменко, С.Г.; Мартинова, Н.С.; Davydenko, I.; Mykhailyuk, O.; Bedradina, A.; Gerasimenko, V.; Goncharenko, Y.; Kozlovsky, R.; Lebedev, I.; Nezdoiminov, S.; Necheva, N.; Pavlotsky, V.; Ukhlicheva, I.; Shikina, O.; Yaremenko, S.; Martynova, N.
2010Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємствУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2010Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірмУхлічєва, І.В.; Жупаненко, А.В.; Ухличева, И.В.; Жупаненко, А.В.; Ukhlicheva, I.; Zhupanenko, A.
2010Інформаційні технології як спосіб формування і підвищення привабливості туристичного іміджу УкраїниУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.