Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорщ, С.С.-
dc.date.accessioned2020-02-27T11:36:34Z-
dc.date.available2020-02-27T11:36:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11000-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності, змісту та властивостей концепції комплексу маркетингу, ролі служби маркетингу в діяльності підприємства, методики визначення результативності маркетингової діяльності. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «АЛЬФА», фінансовий стан ТОВ «АЛЬФА», сучасного стану комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА». Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на ринку рекламних послуг: розробка проекту комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА», зроблена оцінка ефективності реалізації плану маркетингу. Представлено прогноз рівня основних економічних показників діяльності підприємства. В роботі розроблена прогнозна багатофакторна модель з урахуванням фактору часу з використанням MS Excel.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the essence, content and properties of the concept of the marketing mix, the role of the marketing service in the enterprise, methods for determining the effectiveness of marketing activities. The organizational and economic characteristics of the activities of LLC Alpha, the financial condition of LLC Alpha, and the current state of the marketing complex of LLC Alpha are analyzed. Measures to improve marketing activities in the market of advertising services are proposed: the development of a project for the marketing complex of Alfa LLC, the effectiveness of the implementation of the marketing plan is evaluated. The forecast of the level of the main economic indicators of the enterprise. In the work, a predictive multifactor model is developed taking into account the time factor using MS Excel.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectфункції маркетингуru_RU
dc.subjectфакторний аналізru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингова програмаru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectрекламна продукціяru_RU
dc.subjectефективність реалізації проектуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing programru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectmarketing functionsru_RU
dc.subjectfactor analysisru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectSWOT analysisru_RU
dc.subjectadvertising productsru_RU
dc.subjectproject implementation efficiencyru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Альфа» в сучасних умовахru_RU
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of Alfa LLC in modern conditionsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борщ С.С. Кваліфікаційна робота.pdf240,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Борщ С.С. Реферат.pdf523,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.