Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВішнік, І.С.-
dc.date.accessioned2020-02-27T11:46:09Z-
dc.date.available2020-02-27T11:46:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11001-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні напрямки удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств на світовому ринку на прикладі діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на зарубіжних ринках, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність підприємства та методи її оцінки. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено факторний і кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій та адитивний маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції.ru_RU
dc.description.abstractThe object of the research is theoretical and methodological foundations and practical directions of improvement of the international marketing activity of instrument-making enterprises in the world market on the example of activity of LLC "Telecart-Device". The paper discusses the theoretical aspects of marketing in foreign markets, determines the influence of the internal and external environment on the international marketing activities of the enterprise and methods of its evaluation. The foreign economic activity of Telecart-Prylad LLC was analyzed, a factor and correlation-regression analysis of the factors influencing and hindering the implementation of international marketing was carried out. The profitability of marketing investments and the additive marketing potential of the enterprise are calculated. The directions of improvement of the international marketing activity of the enterprise are offered, the measures on optimization of the marketing budget and increase of efficiency of sales and promotion are developed, in particular by diversification of markets of production and production, use of opportunities of e-commerce.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectзовнішнє середовищеru_RU
dc.subjectекспортru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectприладобудуванняru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectinternational marketing activityru_RU
dc.subjectexternal environmentru_RU
dc.subjectexportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectinstrumentationru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМіжнародна маркетингова діяльність підприємства (на прикладі приладобудівного підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»)ru_RU
dc.title.alternativeInternational marketing activity of enterprise (on the example of instrument-making enterprise of LLC «Telecart-Device»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вішнік І.С. Кваліфікаційна робота.pdf269,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Вішнік І.С. Реферат.pdf699,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.