Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11001
Назва: Міжнародна маркетингова діяльність підприємства (на прикладі приладобудівного підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Інші назви: International marketing activity of enterprise (on the example of instrument-making enterprise of LLC «Telecart-Device»)
Автори: Вішнік, І.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: міжнародна маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
експорт
збут
реклама
приладобудування
ефективність
комплекс маркетингу
international marketing activity
external environment
export
marketing
advertising
instrumentation
efficiency
marketing complex
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні напрямки удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств на світовому ринку на прикладі діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на зарубіжних ринках, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність підприємства та методи її оцінки. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено факторний і кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій та адитивний маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції.
The object of the research is theoretical and methodological foundations and practical directions of improvement of the international marketing activity of instrument-making enterprises in the world market on the example of activity of LLC "Telecart-Device". The paper discusses the theoretical aspects of marketing in foreign markets, determines the influence of the internal and external environment on the international marketing activities of the enterprise and methods of its evaluation. The foreign economic activity of Telecart-Prylad LLC was analyzed, a factor and correlation-regression analysis of the factors influencing and hindering the implementation of international marketing was carried out. The profitability of marketing investments and the additive marketing potential of the enterprise are calculated. The directions of improvement of the international marketing activity of the enterprise are offered, the measures on optimization of the marketing budget and increase of efficiency of sales and promotion are developed, in particular by diversification of markets of production and production, use of opportunities of e-commerce.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11001
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вішнік І.С. Кваліфікаційна робота.pdf269,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Вішнік І.С. Реферат.pdf699,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.