Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11002
Назва: Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичної агенції «Море туров»
Інші назви: Improvement of the marketing management of o the travel agency “More Turov”
Автори: Гордієнко, М.М.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетингове середовище
marketing
marketing management
marketing environment
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність маркетингової діяльності та основні етапи її реалізації; надано характеристику поняттю маркетингове середовище та визначено його роль в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; досліджено особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері. Надано організаційно-економічну характеристику туристичного агентства «Море туров»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Море туров»; визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Море туров». Запропоновано заходи щодо удосконалення процесу управління маркетингом туристичного агентства «Море туров»; розроблені нові напрямки роботи туристичного агенства «Море туров»; розраховано пpoгнoзну oцiнку економічної eфeктивнocтi напрямів удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Море туров».
The work deals with the essence of marketing activity and main stages of its realization; the concept of the marketing environment is given and its role in the process of managing the marketing activity of enterprises is defined; peculiarities of marketing activity in the tourism sphere are investigated. Organizational and economic characteristics of the Travel Agency “More Turov” are provided; explored the marketing environment of the Travel Agency; the main characteristics of the marketing complex of the agency “More Turov” are determined. Measures to improve the marketing management process of the travel agency “More Turov” are proposed; new directions of work of the travel agency “More Turov” were developed; the estimation of economic efficiency of directions of perfection of marketing activity of the travel agency “More Turov” is calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11002
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.