Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11003
Назва: Маркетингова стратегія на ринку квіткових магазинів
Інші назви: Marketing strategy in the market of flower shops
Автори: Даниленко, О.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
економічний ефект
marketing
marketing activity
marketing strategy
marketing environment
marketing complex
economic effect
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано профіль маркетингового середовища магазину «Квіти», проводиться аналіз маркетингового середовища і оцінка ефективності маркетингової діяльності магазину. Розроблена маркетингова стратегія, що складається з наступних елементів: створення та просування інтернет-магазину, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів (створення та просування Instagram-акаунту), впровадження бонусної програми, квітів, налагодження співробітництва з весільними салонами і компанією по організації свят, рекламна кампанія.
The profile of the marketing environment of Flowers shop is analyzed, the analysis of the marketing environment and the evaluation of the effectiveness of the marketing activity of the shop are carried out. A marketing strategy has been developed consisting of the following elements: creation and promotion of an online store, generation of traffic from social networks and content resources (creation and promotion of Instagram account), introduction of a bonus program, expansion of the range of flowers, establishing cooperation with wedding salons and company for holiday organization, advertising campaign.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11003
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.