Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаниленко, О.О.-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:01:55Z-
dc.date.available2020-02-27T12:01:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11003-
dc.description.abstractПроаналізовано профіль маркетингового середовища магазину «Квіти», проводиться аналіз маркетингового середовища і оцінка ефективності маркетингової діяльності магазину. Розроблена маркетингова стратегія, що складається з наступних елементів: створення та просування інтернет-магазину, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів (створення та просування Instagram-акаунту), впровадження бонусної програми, квітів, налагодження співробітництва з весільними салонами і компанією по організації свят, рекламна кампанія.ru_RU
dc.description.abstractThe profile of the marketing environment of Flowers shop is analyzed, the analysis of the marketing environment and the evaluation of the effectiveness of the marketing activity of the shop are carried out. A marketing strategy has been developed consisting of the following elements: creation and promotion of an online store, generation of traffic from social networks and content resources (creation and promotion of Instagram account), introduction of a bonus program, expansion of the range of flowers, establishing cooperation with wedding salons and company for holiday organization, advertising campaign.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія на ринку квіткових магазинівru_RU
dc.title.alternativeMarketing strategy in the market of flower shopsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.