Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11004
Назва: Маркетингові інструменти з підвищення конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Marketing tools to increase the competitive advantage of the enterprise
Автори: Дементьєва, М.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові інстументи
конкурентні переваги
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
економічний ефект
marketing
marketing activity
marketing tools
competitive advantages
marketing environment
marketing complex
economic effect
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведена оцінка використання маркетингових інструментів ФОП «ДУШЕЧКІНА». Розроблено заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингових інструментів з метою формування конкурентних переваг ФОП «ДУШЕЧКІНА», а саме: ребрендинг дизайну упаковки натуральних косметичних засобів; впровадження нового сучасного обладнання упаковки натуральних косметичних засобів; удосконалення роботи з постачальниками сировини для виготовлення натуральних косметичних засобів; стимулювання торговельного персоналу; впровадження рекламної стратегії просування натуральних косметичних засобів ; просування бренду «Dushka» серед сегменту жінок від 30 до 50 років (впровадження у виробництво косметичних засобів запаху свіжості натуральної косметики).
The profile of the marketing environment has been analyzed and the use of the marketing tools of the Dushechkina FOP has been evaluated. Measures have been developed to increase the efficiency of the use of marketing tools in order to shape the competitive advantages of the Dushechkina FOP, namely: rebranding of the packaging design of natural cosmetics; introduction of new modern equipment for packaging natural cosmetics; improvement of work with suppliers of raw materials for the production of natural cosmetics; incentives for sales staff; implementation of advertising strategy for promotion of natural cosmetics; promotion of the Dushka brand among the segment of women from 30 to 50 years (introduction into the production of cosmetics of the smell of freshness of natural cosmetics).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11004
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.