Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005
Назва: | Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм" |
Інші назви: | Improvement of marketing activity of the enterprise"T-perfume" |
Автори: | Комарова, Ю.К. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | маркетинг комплекс маркетингу маркетинг торговельно- посередницьких підприємств маркетингове середовище підприємства конкурентоспроможність marketing marketing-mix marketing of trade-intermediary enterprises marketing environment competitiveness |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності
маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової
діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»;
досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові
комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм».
Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики
компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики
компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення
ефективності особистих продажів компанії. The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комарова Ю.К. Кваліфікаційна робота.pdf | 290,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Комарова Ю.К. Реферат.pdf | 227,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.