Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств. Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»; досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм». Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення ефективності особистих продажів компанії.
The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються