Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11008
Title: PR в маркетинговій діяльності підприємства розважальних послуг (на прикладі мережі парків розваг «Планета»)
Other Titles: PR in the marketing activities of the birth service companies» (for the applications of the Planet Parks)
Authors: Нємцева, А.А.
Issue Date: 2019
Keywords: PR
маркетинг
PR-діяльність
сфера розваг
послуги для дітей
PR
marketing
PR-dialnyst
sphere of development
services for children
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти PR як інструменту маркетингових комунікацій підприємства – його поняття сутність та цілі, інструменти PR в реальному та віртуальному середовищі, особливості PR-діяльності у сфері розважальних послуг для дітей. Проаналізовано техніко-економічні показники, маркетингову та PR-діяльність мережі парків розваг «Планета» у реальному ті віртуальному середовищі. Запропоновані заходи удосконалення PR-діяльності мережі парків розваг «Планета» та розраховано економічну ефективність від запропонованих рекомендацій та заходів.
Theoretical aspects of PR as an instrument of marketing communicational enterprise - it understands the pimples and values, the instruments of PR in real and virtual media, the peculiarities of PR-dialnost in the areas of childcare. Technical and economic displays, marketing and PR-dialogue of the Planet parks in the real virtual environment were analyzed. Request for completion of PR-dialogue of Planet parks and economic efficiency of the requested recommendations and visits.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11008
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нємцева А.А. Кваліфікаційна робота.pdf350,66 kBAdobe PDFView/Open
Нємцева А.А. Реферат.pdf226,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.