Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:51:26Z-
dc.date.available2020-02-27T12:51:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11009-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття маркетингу сфери послуг, моделі маркетингових послуг, міжнародний досвід надання послуг підприємствами сервісу та правову основу захисту прав споживачів. Проаналізовано структуру підприємства «2С», його мікро- та макросередовище, маркетинг мікс та діяльність в інтернет середовищі. Запропоновано провести рекламну кампанію направлену на показ рекламного роліку на місцевому телебаченні, провести рекламну кампанію з запуску медійної (банерної) реклами та запровадити систему лояльності та накопичувальних знижок.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of service industry marketing, models of marketing services, international experience in providing services to service companies and the legal basis for consumer rights protection are considered in the paper. The structure of 2C enterprise, its micro and macro environment, marketing mix and activities in the Internet environment are analyzed. It is suggested to run an advertising campaign aimed at showing the commercial on local television, to launch an advertising campaign to launch display (banner) advertising and to introduce a system of loyalty and cumulative discounts.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectринок послугru_RU
dc.subjectпобутові послугиru_RU
dc.subjectмаркетинг послугru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectрекламні кампаніїru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectservices marketru_RU
dc.subjectconsumer servicesru_RU
dc.subjectmarketing servicesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectadvertising campaignsru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємств в сфері послуг (Сервісний центр «2С»)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity in the sphere of services (Service center “2C”)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.