Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11025
Назва: Особливості організації діяльності туристичних фірм у Німеччині
Інші назви: Features of organization of tourist firms activity in Germany
Автори: Галасюк, С.С.
Galasyuk, S.
Бібліографічний опис: Галасюк С. С. Особливості організації діяльності туристичних фірм у Німеччині / С. С. Галасюк // Економіка, менеджмент та аудит: сучасні проблеми, перспективи та напрями розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 22.02.2020 р. – Львів: Львівська економічна фундація, 2020. – С. 13-16.
Дата публікації: 2020
Науковий керівник: 
Ключові слова: уристичні фірми Німеччини
профільні асоціації
державне регулювання
центральний орган виконавчої влади у сфері туризму
german travel agencies
profile associations
state regulation
central executive authority in tourism
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей організації діяльності туристичних фірм у Німеччині. Узагальнено відомості про найпотужніших туроператорів країни. Підкреслено роль та значення центрального органу виконавчої влади у сфері туризму Німеччини. Зроблено висновки про успішність провадження туристичної політики щодо туроператорського сектору, яка проводиться у Німеччині.
The article is devoted to the study of peculiarities of organization the tourist companies activity in Germany. Summarizes information about the country's most powerful tour operators. The role and importance of the central executive authority in tourism in Germany are emphasized. The conclusions on the successful implementation of the tourism policy for the tour operator sector in Germany have been drawn.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11025
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.