Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілих, О.Е.-
dc.date.accessioned2020-03-10T09:41:29Z-
dc.date.available2020-03-10T09:41:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11038-
dc.description.abstractПроаналізовано теоретичні основи управління роздрібним бізнесом банку; досліджено особливості банківського ритейлу; визначено методи управління роздрібним бізнесом банку; проведено оцінку стану розвитку роздрібного банківського бізнесу в Україні; проаналізовано стан роздрібного банківського бізнесу на ринку депозитів України; досліджено розвиток роздрібного банківського кредитування в Україні; проаналізовано стан роздрібного банківського бізнесу в АТ «Укрсиббанк»; виділено проблеми управління роздрібним бізнесом банку в Україні; проведено аналіз впливу факторів на процес залучення коштів клієнтів; досліджено зарубіжний досвід управління роздрібним бізнесом банку. Запропоновано на основі проведеного дослідження: застосовувати на практиці можливості банківського ритейлу; формувати якісний кредитний портфель; залучати кошти клієнтів на довготривалий період; підвищити рівень дистанційного обслуговування банків.ru_RU
dc.description.abstractThe object of the research is the process of managing the retail business of the bank This paper deals with the process of managing the retail business of a bank. Theoretical bases of bank retail business management are analyzed; the features of banking retail are investigated; methods of managing the retail business of the bank are defined; conducted an assessment of the state of development of retail banking business in Ukraine; the state of retail banking business in the deposit market of Ukraine is analyzed; the development of retail bank lending in Ukraine is investigated; the state of retail banking business in JSC "Ukrsibbank" was analyzed; the problems of managing the retail business of the bank in Ukraine are highlighted; the analysis of the influence of factors on the process of attracting customer funds; foreign experience of managing a bank's retail business is investigated. It is suggested on the basis of the conducted research: to apply in practice the possibilities of banking retail; to form a focal loan portfolio; attract clients' funds for a long period; to increase the level of remote servicing of banks.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectроздрібний бізнесru_RU
dc.subjectроздрібний банківський бізнесru_RU
dc.subjectритейлru_RU
dc.subjectдепозитru_RU
dc.subjectкредитru_RU
dc.subjectбанківська послугаru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectretail businessru_RU
dc.subjectretail bankingru_RU
dc.subjectretailru_RU
dc.subjectdepositru_RU
dc.subjectcreditru_RU
dc.subjectbanking serviceru_RU
dc.subject072 фінанси, банківська справа та страхуванняru_RU
dc.subjectкафедра банківської справиru_RU
dc.titleУправління роздрібним бізнесом банкуru_RU
dc.title.alternativeManagement of retail business of the bankru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білих О.Е. Кваліфікаційна робота.pdf379,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Білих О.Е. Реферат.pdf200,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.