Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11104
Title: Моделювання діяльності продовольчого торговельного піприємства
Other Titles: Modeling food business activity
Authors: Мотинга, К.В.
Issue Date: 2019
Keywords: торговельне підприємство
метод аналізу ієрархій
імітаційна модель
операційна та маркетингова діяльність
trading enterprise
method of hierarchy analysis
simulation model
operational and marketing activities
051 економіка
кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій
Abstract: У роботі проведено огляд сучасного стану розвитку оптової та роздрібної торгівлі, визначено проблеми та перспективи розвитку торговельних підприємств та споживчого ринку України. Проаналізовано розвиток та конкуренцію роздрібних торгівельних підприємств в Одесі за допомогою методу аналізу ієрархій. Розроблено імітаційну модель для аналізу основних процесів діяльності торговельного підприємства «Два шага», у тому числі процесу реалізації продукції, рівня запасів, операційної та маркетингової діяльності, кадрової політики. Проведено аналіз та прогнозування основних показників діяльності торговельного підприємства «Два шага», головними з яких є: доходи та витрати підприємства, об’єм реалізації і виручки від реалізації продукції, валовий прибуток, прибуток від операційної діяльності, показники ефективності торгівельної площі та кадрів, аналіз запасів продукції в динаміці, маркетингову активність та ін.
The paper reviews the current state of development of wholesale and retail trade, identifies problems and prospects for the development of trade enterprises and the consumer market of Ukraine. The development and competition of retail trade enterprises in Odessa by the method of hierarchy analysis is analyzed. A simulation model for the analysis of the main processes of activity of the trade enterprise "Two Steps", including the process of product sales, inventory level, operational and marketing activities, personnel policy, was developed. The analysis and forecasting of the main indicators of the activity of the trading company "Two Steps", the main of which are: income and expenses of the enterprise, volume of sales and revenues from sales of products, gross profit, profit from operating activities, indicators of efficiency of the trading area and personnel, dynamic inventory analysis, marketing activity, etc.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11104
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотинга К.В. Кваліфікаційна робота.pdf681,22 kBAdobe PDFView/Open
Мотинга К.В. Реферат.pdf163,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.