Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМотинга, К.В.-
dc.date.accessioned2020-03-17T11:32:00Z-
dc.date.available2020-03-17T11:32:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11104-
dc.description.abstractУ роботі проведено огляд сучасного стану розвитку оптової та роздрібної торгівлі, визначено проблеми та перспективи розвитку торговельних підприємств та споживчого ринку України. Проаналізовано розвиток та конкуренцію роздрібних торгівельних підприємств в Одесі за допомогою методу аналізу ієрархій. Розроблено імітаційну модель для аналізу основних процесів діяльності торговельного підприємства «Два шага», у тому числі процесу реалізації продукції, рівня запасів, операційної та маркетингової діяльності, кадрової політики. Проведено аналіз та прогнозування основних показників діяльності торговельного підприємства «Два шага», головними з яких є: доходи та витрати підприємства, об’єм реалізації і виручки від реалізації продукції, валовий прибуток, прибуток від операційної діяльності, показники ефективності торгівельної площі та кадрів, аналіз запасів продукції в динаміці, маркетингову активність та ін.ru_RU
dc.description.abstractThe paper reviews the current state of development of wholesale and retail trade, identifies problems and prospects for the development of trade enterprises and the consumer market of Ukraine. The development and competition of retail trade enterprises in Odessa by the method of hierarchy analysis is analyzed. A simulation model for the analysis of the main processes of activity of the trade enterprise "Two Steps", including the process of product sales, inventory level, operational and marketing activities, personnel policy, was developed. The analysis and forecasting of the main indicators of the activity of the trading company "Two Steps", the main of which are: income and expenses of the enterprise, volume of sales and revenues from sales of products, gross profit, profit from operating activities, indicators of efficiency of the trading area and personnel, dynamic inventory analysis, marketing activity, etc.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторговельне підприємствоru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархійru_RU
dc.subjectімітаційна модельru_RU
dc.subjectопераційна та маркетингова діяльністьru_RU
dc.subjecttrading enterpriseru_RU
dc.subjectmethod of hierarchy analysisru_RU
dc.subjectsimulation modelru_RU
dc.subjectoperational and marketing activitiesru_RU
dc.subject051 економікаru_RU
dc.subjectкафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійru_RU
dc.titleМоделювання діяльності продовольчого торговельного піприємстваru_RU
dc.title.alternativeModeling food business activityru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотинга К.В. Кваліфікаційна робота.pdf681,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Мотинга К.В. Реферат.pdf163,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.