Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11108
Назва: Облік, аудит та аналіз в системі управління витратами на збут торгівельного підприємства (на прикладі ТОВ «Таврія В»)
Інші назви: Accounting, auditing and analysis in the sales management system of a trading company (on the example of LTD «Tavria V»
Автори: Попова, О.М.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: витрати
облік
аудит
аналіз
управління
збут
маркетинг
expenses
accounting
auditing
analysis
management
selling
marketing
кафедра бухгалтерського обліку та аудиту
071 облік і оподаткування
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – система обліку, аудиту та аналізу в системі управління витратами на збут торгівельного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні аспекти визначення та класифікації витрат на збут та маркетингову діяльність для цілей організації обліку, аудиту та аналізу. Проаналізовано діючу практику обліку витрат на збут ТОВ «Таврія В». Запропоновано: перелік статей та рахунків для організації обліку витрат на збут та маркетингову діяльність; методику планування аудиторського процесу витрат на збут. Виконано моделювання оптимальної структури витрат на збут та маркетингову діяльність підприємства, при досягненні запланованого обсягу реалізації та в рамках визначеного бюджету витрат.
Master's qualification work consists of three sections. The object of research - the system of accounting, auditing and analysis in the management system of selling expenses of the trading enterprise. The theoretical aspects of determination and classification of selling and marketing expenses were considered for the aims of organization of account, audit and analysis. The current practice of accounting and audit of selling expenses at LTD «Tavria V» was analyzed. It is proposed: a list of articles and accounts for selling and marketing expenses; methodology for planning the audit process of sales costs. Modeling of optimal cost structure for selling and marketing activities of the enterprise was performed, when the planned sales volume was reached and within the defined cost budget.
Master's qualification work consists of three sections. The object of research - the system of accounting, auditing and analysis in the management system of selling expenses of the trading enterprise. The theoretical aspects of determination and classification of selling and marketing expenses were considered for the aims of organization of account, audit and analysis. The current practice of accounting and audit of selling expenses at LTD «Tavria V» was analyzed. It is proposed: a list of articles and accounts for selling and marketing expenses; methodology for planning the audit process of sales costs. Modeling of optimal cost structure for selling and marketing activities of the enterprise was performed, when the planned sales volume was reached and within the defined cost budget.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11108
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова О.М.Кваліфікаційна робота.pdf277,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Попова О.М. Реферат.pdf339,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.