Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11155
Title: Удосконалення міжнародного Інтернет-маркетингу компанії (на прикладі «SW Agency»)
Other Titles: Improvement of the company's international internet marketing (for example «SW Agency»)
Authors: Шараєвська, І.В.
Issue Date: 2019
Keywords: міжнародна маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
Інтернет
Інтернет-маркетинг
Інтернет-реклама
електронна комерція
міжнародна економічна діяльність
international marketing activity
external environment
Internet
Internet marketing
Internet advertising
e-commerce
international economic activity
292 міжнародні економічні відносини
кафедра міжнародних економічних відносин
Abstract: Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність «SW Agency», здійснено розробку стратегії просування продуктів галуззі Інтернет-маркетингу на зовнішніх ринках, представлені актуальні маркетингові рішення з реалізацій міжнародного Інтернет-маркетингу компанії. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності компанії, розроблено заходи щодо оптимізації та підвищення ефективності збуту і просування, використання можливостей електронної комерції.
The foreign economic actiity of «SW Agency» is analyzed, the strategy of promotion of products of the Internet marketing industry on foreign markets is elaborated, actual marketing decisions on realization of the international Internet marketing of the company are presented. The directions of improvement of the international marketing activity of the company are offered, the measures on optimization and increase of efficiency of sale and promotion, use of opportunities of e-commerce are developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11155
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.