Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11229
Назва: Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку цукру України)
Інші назви: Research and forecasting of market conjuncture (on the example of the sugar market in Ukraine)
Автори: Копієвська, І.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: кон’юнктура ринку
прогнозування
цукор
цукрові буряки
трендові моделі
балансовий метод прогнозування
кореляційно-регресійний аналіз
market conditions
forecasting
sugar
sugar beet
trend models
balance method of forecasting
correlation-regression analysis
кафедра економіки, права та управління бізнесом
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто поняття, особливості та необхідність проведення кон’юнктурних досліджень, описано алгоритм дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку, розглянуто основні методи кон’юнктурних досліджень. Проведено аналіз кон’юнктури ринку цукру України та світу. Визначено основні проблеми галузі, запропоновано шляхи підвищення ефективності функціонування ринку цукру в Україні та здійснено прогноз основних кон’юнктурних показників ринку цукру України.
In qualifying work considers the concepts, features and necessity of conducting market research, describes the algorithm of research and forecasting the market conditions, discusses the basic methods of market research. The sugar market of Ukraine and the world is analyzed. The main problems of the industry are identified, ways to improve the functioning of the sugar market in Ukraine are proposed, and the forecast of the main market indicators of the Ukrainian sugar market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11229
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.