Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Назва: Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку вина України)
Інші назви: Research and forecasting of market conjuncture (on the example of the wine market in Ukraine)
Автори: Маргарян, Е.Ш.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: кон’юнктура ринку
прогнозування
вино
виробнича функція
трендові моделі
кореляційно-регресійний аналіз
market conditions
forecasting
wine
production function
trend models
correlation-regression analysis
076 підприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнicть
кафедра економіки, права та управління бізнесом
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття та особливості дослідження кон’юнктури ринку, методичні підходи щодо аналізу та прогнозування кон’юнктури ринку, особливості оцінки ринкової кон’юнктури вина. Надано загальну оцінку стану ринку вина України; виявлено специфіку ринку вина. Визначено основні проблеми галузі; зроблено прогноз стану ринку вина України.
The concept and features of market conditions research, methodical approaches to analysis and forecasting of the market conditions, features of the market situation assessment of bread and bakery products are considered. The general assessment of the market of wine of Ukraine is given; the specifics of the wine market are revealed. The basic problems of the branch are determined; the forecast of the market of wine of Ukraine is made
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.