Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Title: Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку вина України)
Other Titles: Research and forecasting of market conjuncture (on the example of the wine market in Ukraine)
Authors: Маргарян, Е.Ш.
Issue Date: 2019
Keywords: кон’юнктура ринку
прогнозування
вино
виробнича функція
трендові моделі
кореляційно-регресійний аналіз
market conditions
forecasting
wine
production function
trend models
correlation-regression analysis
076 підприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнicть
кафедра економіки, права та управління бізнесом
Abstract: Розглянуто поняття та особливості дослідження кон’юнктури ринку, методичні підходи щодо аналізу та прогнозування кон’юнктури ринку, особливості оцінки ринкової кон’юнктури вина. Надано загальну оцінку стану ринку вина України; виявлено специфіку ринку вина. Визначено основні проблеми галузі; зроблено прогноз стану ринку вина України.
The concept and features of market conditions research, methodical approaches to analysis and forecasting of the market conditions, features of the market situation assessment of bread and bakery products are considered. The general assessment of the market of wine of Ukraine is given; the specifics of the wine market are revealed. The basic problems of the branch are determined; the forecast of the market of wine of Ukraine is made
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маргарян Е.Ш. Кваліфікаційна робота.pdf610,56 kBAdobe PDFView/Open
Маргарян Е.Ш.Реферат.pdf524,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.