Аналіз та прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку коньяку)

Abstract

У роботі розглянуто теоретичні аспекти кон’юнктурних досліджень товарного ринку: поняття, завдання та основні етапи кон’юнктурних досліджень, методи, інформаційна база дослідження і особливості дослідження кон’юнктури ринку коньяку. Проаналізовано особливості державного регулювання коньячної галузі, проведено оцінку кон'юнктури ринку коньяку та проаналізовано його експортноімпортний потенціал. Визначено проблеми та розглянуто перспективи розвитку ринку коньяку України. Зроблено прогноз основних показників, що визначають розвиток ринку коньяку в Україні.
Thesis deals with the theoretical aspects of commodity market research: concepts, tasks and main stages of market research, methods, information base of the research and peculiarities of cognac market research. The peculiarities of state regulation of cognac industry have been analyzed, the market conditions of cognac market have been evaluated and its export and import potential has been analyzed. Problems and prospects of development of cognac market of Ukraine have been identified. The forecast of the main indicators that determine the development of cognac market in Ukraine has been made.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By